We've listened to your feedback and made improvements!

We've listened to your feedback and improved the following:

- Free participation possible

- More payment options

and A. Sofortüberweisung, ShopPay & ApplePlay

- New way of online profit education (Viralsweep)

- Switch to sweepstakes

Vanlife Germany e. V. is starting a fundraiser: all people who support Vanlife Germany e. V. until September 30th, 2022, take part in the competition and have the chance to win a campervan!

- Introducing supporter levels

- Lot numbers will be displayed directly on our website

3 comments

  • Finde ich nicht überflüssig- ist so eine kleine Hürde. Auch wenn man jetzt kostenfrei mitmachen kann ist es es dennoch für die Personen die dieses Projekt schon länger unterstützen schade/seltsam (sind nicht wirklich die richtigen Worte). Es gibt ja nur eine bestimmte Anzahl an Losplätzen. Lg

    Alex
  • Jetzt riecht es langsam aber richtig nach scam

    Peter
  • Wo finde ich denn die Antworten auf diese seltsamen Fragen? Das Gründungsjahr ist ja ok, aber die anderen Fragen ???
    Ünterstütze euch gerne und finde es eine tolle Idee, aber die Fragen sind überflüssig.
    Liebe Grüße
    Corina

    Corina

Leave a comment